phone
شماره تماس :

02177670973

mail
پست الکترونیک :

info@kashangol.com

مقالات فروشگاه

همیشه لبخند، همیشه نشاط با مصرف گلاب

خندیدن و لبخند زدن از عواملی نشاط و شادی را به همراه دارد. این روز ها مشکلات فراوانی از جمله بیماری ها و ویروس ها عاملی شده اند تا افسرده باشیم و یا کمتر نشاط و شادی را در چهره ی خود و دیگران ببینیم. دغدغه ها و مشکلات همواره بوده اند و این مسائل به نوعی با زندگی ما همراه است اما چیزی بر این مسائل غلبه می کند در نگاه سلامت محور، استفاده بهینه از فرصت ها در راستای نشاط و شادابی است.

این روزها تعطیلات زمستانه که به سبب شیوع کرونا تطیلی اجباری را ایجاد کرده است اعضای خانواده بیش از پیش در کنار هم هستند و اوقات فراغت زیادی را مواجه هستند. گاهی اوقات بی حوصلگی و خستگی ناشی از بیکاری و عدم برنامه ریزی صحیح این لبخند و نشاط را از ما می گیرد.

خانواده ها می توانند با برنامه ریزی و اجرای فعالیت های گروهی شادی و نشاط را در خانه و خانواده نمایان کنند. البته در کنار فعالیت های سلامت محور نظیر بازی و گفتگو، غذاها و خوراکی هایی هم هستند که سبب نشاط می شوند و از افسردگی جلوگیری می کنند.

گلاب، عرق گیاهی ناشی از گل محمدی لبخند را بر روی چهره ها جاری می کند. گلاب خاصیتی دارد که سبب می شود نشاط و شادابی در شما و دیگر اعضای خانواده بیشتر شود. بو و عطر خوش گلاب موجب آرامش می شود و ذهن ها را آرام می کند. با آرامش اعصاب و بوی خوش گلاب ، شادی و نشاط به صورت ها می آید. از طرفی مصرف گلاب از افسردگی و ناراحتی های مزمن و بی مورد جلوگیری می کند.

گلاب که با پیری و سالمندی مبارزه می کند، دروازه ای است به روی شادابی و جوان ماندن.

کاشان گل، افتخار دارد که برای شما همراهان عزیز بهترین و ناب ترین گلاب را تهیه و تدارک بیند.

خرید آنلاین گلاب ناب کاشان از این قسمت

: 402 - : 1398/12/19 - : 3704
1398/12/19