phone
شماره تماس :

02177670973

mail
پست الکترونیک :

info@kashangol.com

مقالات فروشگاه

یه خرید خوب با کاشان گل

این روزها خرید خوب یک دغدغه برای خیلی هاست. اینکه محصولی می خریم آیا رضایت ما را جلب خواهد کرد.اصلا این محصول همونی هست که من نیازش داشتم!

خرید کردن های این دوره زمانه شبیه به سابق نیست و معولا قبل از هر خریدی ابتدا برای محصول مورد نظرمون تحقیق می کنیم. بیشت رتحقیق هاتمون از همین جستجوی اینترنت انجام میشه.شاید خیلی ها هم با پرس و جوی حضوری از صاحبان فروشگاه ها تحقیقات شون را انجام بدهند.

موضوعی که اینجا پیش می آید این است آیا تحقیق هاتمون کامل انجام میشه ! بیاییم امروز در رابطه با عرقیات گیاهی خاصه گلاب حرف بزنیم.

وقتی می خواهیم گلاب خریداری کنیم خیلی محتاط عمل می کنیم و بررسی می کنیم که کیفیتش به چه شکلی است. بو و طعم مورد نظر ما را این شیشه گلاب دارد یا خیر.

گلاب خوب و درجه یک بسته به مصرفی که داریم متفاوته.خیلی از فروشنده ها شاید اینگونه که ما شما را در خرید یک گلاب راهنمایی کنم صحبت نکنند. اولین نکته برای چی می خواهیم مصرف کنیم. نکته بعد بییشتر عطر و بوی گلاب برایمان مهم است یا کیفیتش .

کاشان گل فروشگاهی است برای شمایی که دنبال یک محصول بی نظیر هستید. ما بدون واسطه در قلب کاشان با کشاورزان گل محمدی و تولیدکنندگان گلاب و عرقیات گیاهی منطقه کاشان در ارتباط هستیم و در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما تامین کنیم.

فروشگاه اینترنتی کاشان گل، عرضه انواع عرقیات نظیر بیدمشک،نعناء، کاسنی و.. را همراه با راهنمایی های نحوه استفاده و نوع مصرف خدمت تون ارائه می کند.

پیشنهاد می کنم امسال عیدی به دوستان و آشنایانتان پکیج های نوروزی کاشان گل را هدیه دهید. پکیج هایی که شامل 4 نوع عرق به انتخاب شما از گلاب و عرقیات گیاهی است و در یک بسته بندی شیک و تمیز مخصوص شما آماده شده است

کاشان گل فروشگاهی است برای همه سلیقه، فروشگاهی که می کوشد در کمترین زمان سفارشات را بدستون برسوند و لذت استفاده را ببرید.

با ما در تماس باشید.

: 400 - : 1398/12/15 - : 3743
1398/12/15