phone
شماره تماس :

02177670973

mail
پست الکترونیک :

info@kashangol.com

مقالات فروشگاه

تامین ویتامین دی با مصرف گلاب

کرونا، ویروسی که از چین به سرزمین ما آمده است و رعب و وحشت را به جامعه تزریق نموده است. این روزها ترس از کرونا و این جمله معروف که نکنه کرونا بگیریم ذهن خیلی ها را به خودش درگیر کرده است.
ویروسی که تنها راه پیشگیری اش شستن مرتب دست ها و عدم تجمع در مراکز و مکان های عمومی است. به همین جهت خیلی ها در خانه ها و منازل خود به نوعی قرنطینه هستند تا سر و کله این یروس عجیب و غریب سراغشون نیاد.

ماندن در خانه و منزل برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس بسیار عالی است اما این نکته را توجه داشته باشید که زندگی آپارتمانی و خانه ماندن عوارض هایی را دارد که باید تلاش کنیم این عوارض جسمانی و روحی را به حداقل ممکن برسانیم. عارضه و درگیری روحی و روانی شاید خستگی و بی حوصلگی ناشی از سردرد و بی اعصابی باشد.
همچنین همین ماندن در خانه، جسم ما را هم از حد مطلوب خود خارج می کند، خانه نشینی سبب می شود از نور آفتاب و هوای تازه دور بمانیم. دور ماندن از آفتاب موجب می شود ویتامین دی بدن با کمبود روبه رو شود و همین عدم ویتامین دی کافی در بدن عوارض و مشکلات نا به هنگامی را برای ما خواهد داشت.
برای رفع مشکل روحی و جسمی در این ایام پایان سال که به خاطر شیوع بیماری ها در خانه بیشتر از هر روزی می مانیم، مصرف و نوشیدن گلاب می تواند مشکل گشای شما باشد. گلاب به جهت خاصیت های فراوانی دارد حتما توصیه می شود
گلاب دارای ویتامین دی می باشد و. با استفاده از گلاب می توانید ویتامین های دی بدن خود را تامین کنید. همچنین گلاب در رفع سردرد و بیماری های روحی و روانی بسیار اثر گذار می باشد چرا که گلاب آرامش دهنده است و فشار های روانی را می کاهد.

خرید آنلاین گلاب ناب کاشان از این قسمت

: 399 - : 1398/12/14 - : 3678
1398/12/14